Post by hauralinotu on Mar 7, 2022 7:00:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lær tysk - 5000 sætninger ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lær tysk - 5000 sætninger IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Lær tysk - 5000 sætninger 2022 version ▞▞▞
Tak 😘
Elsker det😍
Hvad er forskellen mellem denne app og Fun Easy German-appen, som også har tyske sætninger? Skal jeg få denne eller den anden?
4 stjerner for 2 problemer: 1. annoncer gør ikke kun appen, men også hele min telefon virkelig langsom. Jeg er nødt til at lukke app fra task manager for at gøre min telefon glat 2. Der er ingen mulighed for at se alle mine yndlingssætninger som stjernemarkeret sammen Plz fix disse for at gøre denne app fantastisk. det meste af tiden offline af den grund
Naučte se německý - 5000 Frází Vzdělávání yzcm
Nemt at gå til, og godt opbygget
Masser af sjov. Læring er let.
God app. Meget engagerende, det vil ikke lade dig kede dig. Bare fortsæt med at opdatere det. Tak for godt arbejde. Vielen dank.
godt
Seriøst, jeg kan ikke engang lave en lektion uden en tilføjelse, og så kan jeg ikke slippe af med det😡😡😡😡😡😡😡
Speak German - 5000 Phrases & Sentences கல்வி gja
Speak German - 5000 Phrases & Sentences Ta’lim met
Det er fantastisk og brugbart
Lær tysk - 5000 sætninger Læring wgd
Perfekt 🥰
تطبيق اكثر من رائع ، انصح به لكل من يرغب في تعلم اللغة الالمانية
Øvelserne driver indlæringen af sætninger hjem gennem forskellige husketeknikker, herunder udtale, valg af ord til at danne sætninger, stavning, finde fejl osv. Og jeg kan virkelig godt lide anmeldelsen, hvor du kan vælge en hvilken som helst af teknikkerne for alle sætningerne i et afsnit , bare dem du tog fejl af osv. Denne app er fantastisk, hvis du lærer gennem udenadslære. Jeg brugte lang tid på at bruge duo, men nåede aldrig det niveau, jeg har med denne app, fordi jeg kan gennemgå elementer og huske.
Er en rigtig god app med mange forskellige øvelser men har desværre ingen tolerance for fejl. Det lader dig ikke vælge og tænke over dit svar, fordi det umiddelbart markerer forkert. For en ordblinde er det meget demotiverende, og det er derfor, jeg stoppede med at bruge det. Desværre efter at have kæmpet med at logge ind er alle mine 24000 blomster blevet reduceret til 0. Hvorfor?? Jeg arbejdede meget hårdt for at få blomsterne for at låse op for ekspertniveauet, og nu kan jeg ikke downloade det, medmindre jeg betaler for det. Slet ikke fair.
Bedste app. Meget brugbar. Bedste måde at lære sprog på. Tusind tak
Gooo
ideen bag denne app er fremragende, men den har stadig adskillige problemer: 1. I øvelsen Udfyld den tomme, hænger den ofte midt i et langt ord, og appen skal afbrydes og genstartes. Øvelsen kan ikke gennemføres og stopper altid på det samme ord. 2. tiden mellem øvelserne stiger støt op til mere end 1 minut i slutningen af det avancerede niveau. 3. de korrekte og fejloptællinger efter øvelsen Match Phrases er forkerte. 4. geschätsreise?, mühge?
Sehr gut
God app🖐️ tak
Ist gut
Jeg kan godt lide at prøve at kopiere de indfødte. De sætningsstrukturer, der præsenteres, giver mig mulighed for at lære sproget med et naturligt flow.
Læner så meget med app med et af de sværere frontlinjesprog.
Meget nyttigt ordforråd. Fantastisk værktøj!
Sehr schön.
Sjovt!
Som regel
Idle League:Idle Adventure RPG Giochi di ruolo cre
Jeg kan lide det.
Super 👊
det er godt
Goooooood
Det er den bedste app til at lære tysk
Jeg er så spændt
Meget nyttig app til begyndere. Nem og sjov træning
Wow